ח"כ יוסי יונה נגד רון חולדאי: "אנחנו לא צריכים גואלים מבחוץ" • האזינו

    דוד לזר No Comments on ח"כ יוסי יונה נגד רון חולדאי: "אנחנו לא צריכים גואלים מבחוץ" • האזינו
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ פרופ' יוסי יונה הגיב הבוקר ב'מדברים אקטואליה' עם דוד חכם ומני גירא – שוורץ ב'קול חי' על כוונותיו של ר"ע ת"א רון חולדאי להתמודד בפריימריז על ראשות מפלגת העבודה ואמר כי "אני לא רואה בברכה את המחשבות של חולדאי להכנס למחנה הציוני. חולדאי בכלל סירב בתוקף לרוץ ברשימת מפלגת העבודה בבחירות המוניציפליות".

    "יש לי בעיה על אנשים שחושבים רק על שיקולי בחירות, אדם שיש לו חזון וערכים – לא אמור ללכת רק אחרי סקרים – זה מטריד אותי".

    ח"כ יונה הוסיף כי "לא כל הזמן אנחנו צריכים גואלים מבחוץ שיבואו לגאול את מפלגת העבודה, יש לנו אנשים מבפנים שיכולים להנהיג", תקף יונה.

    כאמור, שמות חדשים עולים סביב ההתמודדות על כס הנהגת מפלגת 'המחנה הציוני', מלבד, שלי יחימוביץ, ציפי ליבני והיו"ר הנוכחי יצחק הרצוג – עלה בימים האחרונים שמו של חולדאי כאחד שמעוניין להתמודד בעתיד על ראשות מפלגת העבודה.

    חולדאי הצהיר כי הוא שוקל להתמודד על ראשות המפלגה בפריימריז הצפויים להתקיים במפלגה, לדבריו, "יש אליי פניות רבות מכל הכיוונים, ואומרים לי שאני צריך להרים את הכפפה. היא מונחת אצלי ואני שוקל ובודק את העניין הזה".

    לדבריו חולדאי שדיבר באירוע 'שבתרבות' בתל אביב  כי "אני לא מהמר ולא קופץ רק כי מתחשק לי, בשבילי זו החלטה קשה. כדי להתחיל עכשיו הכול מחדש, אחרי 17 שנה כראש עיר, אני צריך לגייס משאבי נפש גדולים. אני נמצא בשלב שבו אני בוחן את זה".

    כמו"כ התייחס חולדאי לתוצאות הבחירות האחרונות – בהן מצד אחד קיבל 'המחנה הציוני' קיבל מספר רב של מנדטים ומצד האחר הליכוד הוא זה שעלה לראשות הממשלה, לדבריו, "זה מסובך להגיד מה הייתה הטעות. צריך לנתח מה היה בבחירות האחרונות: במדינת ישראל היום יש מחנה 'רפובליקאי', שהוא הרוב ומורכב מהליכוד, ישראל ביתנו, הבית היהודי וגם כחלון, כי הבית של כחלון זה הליכוד. יש עתיד לא שם והם נכנסים ב'דמוקרטים'. הבחירות האחרונות לא שינו כלום במפה הפוליטית, ומשקפות בדיוק את הבחירות של לפני שנתיים".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות